Szerda, 2024. Május 8.Mihály napja  

  Rovatok
. Kezdőlap
. Csemegéző - Ajánló
. Pályázat
. Kitekintő
. Tallózó
. Mozi - Színház
. Könyvajánló
. Olvasóink írták
. Napraforgó
. Korábban írtuk
. Kék Bolygó
. Bemutatkozunk
. Webtanterv
. Archívum
 
 

  Menü
. Kultúrjog
. Kiállítások
. Játszótér
. Linkek
. Kulturális szaknévsor
. REGCIVIL
. Keresés
. Hírlevél
. Partnereink
. Honlapok
szerverünkön
. Impresszum

Szolgáltatásaink
. Szerver üzemeltetés
. Hirdetés
 
 

  Hirdetés
 
 

  Keresés


 
 

  Évfordulók
Évfordulók
0
 
 

  CSAK: ISMÉT VÁROSI DIÁKFÓRUM

Az idei tanévben az Ifjúsági Ház Patent Diákirodája rendezi a Városi Diákfórumot, de az előző évekhez hasonlóan. A Diákfórum célja, hogy a diákok képviselői és az ifjúsági ügyekkel is foglalkozó szakemberek, az önkormányzat bizottságainak vezetői, a város vezetői az aktuális, a diákokat, az ifjúságot foglalkoztató témákban véleményt cseréljenek.



Emellett a Patent Diákiroda és a Békéscsabai Diákönkormányzat számára különösen fontos mindaz, ami ezen a napon elhangzik, mert kijelölheti azokat a területeket, amelyekkel a következő Diákfórumig foglalkoznunk kell. Szeretnénk, ha minél több középfokú iskola és kollégium küldené el e napon képviselőit a Diákfórumra, hogy minél több diák véleményét megismerhessük A részletes program és a jelentkezési lapok hamarosan megérkeznek az iskolákba, kollégiumokba. A dök-segítő tanárotoknál érdeklődjetek!

IDŐPONT: 2003. április 1.
HELYSZÍN: Ifjúsági Ház

A SZEKCIÓKRÓL:

"Felsőoktatás belülről" - vallatható a Tessedik Sámuel Főiskola Gazdasági Főiskolai Karának Hallgatói Önkormányzata
? Minden, ami a felsőoktatási tájékoztatóból kimarad
? Hallgatói közélet
? Hallgatói magánélet


"Lélek-emelő"
? Mi az erőszak?
? Közügy vagy magánügy?
? Fájdalom, szégyen, félelem - meddig tart?
? Hivatásos és önkéntes "lélekmentők"


"Dökölés": a városi diákönkormányzat tréningje
Szeretnénk feltérképezni, hogy:
? Miért jó dökösnek lenni?
? Milyen elvárásaitok vannak a szervezettel szemben, az itt lévő tagokkal szemben, a felnőtt segítővel szemben?
? Mik az értékei, erősségei a városi döknek?
? Mik a gyengéi? Miben kellene fejlődnie?
? Kinek milyen elvárásai vannak: pl.: iskolai dök - városi dök, iskolai dök - Békéscsaba Önkormányzata / Polgármesteri Hivatal, városi dök - Békéscsaba Önkormányzata / Polgármesteri Hivatal ...
? Mi a diákönkormányzat feladata?
? Kiktől, mitől függ egy diákönkormányzat hatékony működése?
? Milyen mértékben kell és szabad függnie a települési döknek a települési önkormányzattól?
? Szükség van-e dök-re? Kinek s miért vagy miért nem?
E szekcióban a városi diákönkormányzat tagjai vesznek részt.


"Szeretünk, Csaba. (?)"
? Milyennek látják a diákok Békéscsabát?
? Mit lehet itt szeretni, mi tetszik, mi nem tetszik
? Ki mire büszke, ki mit szégyell?
? Létezik-e iskolai diákélet, beszélhetünk-e csabai diákéletről?
? Mitől tartalmas a diákélet?
? Városunk szórakozási lehetőségei, szórakozási szokások, szubkultúrák.
? Lehet-e Békéscsabán érvényesülni? Tud-e érvényesülni az itt végzett diák?


"Diákközélet - közérdektelenség" - van-e élet a tanítás-tanulás mellett az iskolában?
? Kell-e jól éreznie magát a diáknak az iskolában?
? S mitől érzi jól magát a diák az iskolában?
? Valóban érdektelenség kíséri a kezdeményezéseket?
? Mit gondol az iskoláról a fenntartó, az igazgató, a tanár, a diák?

 

 
2003. március 12, szerda 
 

 






Legyen Önnek is honlapja! Készítette, szerkesztette, tárhely: CSABAPROG Kft.